:: :: :: Lyžařský areál Na Čele - Skalka, Ostravice    tel: 603 417 035, 558 682 120     e-mail: rsskalka@gastrohotel.cz :: :: ::
   English version of this website

Po - Ne :

20 jízd
250 (170)

VÍCE INFO

Pokud se k nám chystáte přijet vlakem nebo autobusem, pak se Vám jistě budou hodit odkazy na jízdní řády ...

Přidejte si naši ikonku na Váš web. Pro získání HTML kódu klikněte na ikonku :

created by webstr.cz

Skiareál NA ČELE

Provozní doba v sezóně 2010 / 2011

Po - Ne :
09:00 - 16:00
17:30 - 22:00

Po 21:00 pouze bodové jízdné

(Večer pouze velký vlek, dětský vlek po dohodě - není dostatečně osvětlen)

V našem skiareálu je pro Vás připravena červená sjezdovka o celkové délce 420 m s převýšením 110 m. Plynulý provoz a minimální čekací doby zajišťuje mimo jiné moderní teleskopický vlek.

Hlavní sjezdová trať je denně upravována rolbou. Před večerním lyžováním se trať upravuje, pokud to dovolí teplotní podmínky.

Pro Vaše děti a začátečníky je k dispozici 180 m dlouhý dětský vlek s unašeči. Mírný svah v kombinaci s dětským vlekem je ideální pro výuku lyžování.

Perfektní sněhové podmínky po celou sezónu pro Vás zajišťuje umělé zasněžování našeho areálu.

V areálu je pro Vás zajištěno občerstvení. Pro ty z Vás, kteří chcete přijet na delší dobu zajistíme ubytování v našich ubytovacích kapacitách : viz ubytování.

Areál je umístěn v nádherném prostředí s výhledem na Lysou Horu. V naší fotogalerii je pro Vás připraveno několik fotek areálu a okolí, můžete si také stáhnout a prohlédnout krátká videa ze sjezdovky a okolí. Vše najdete na stránce foto a video.

Jak se k nám dostanetee

Ve směru od Frýdku-Místku odbočit v Ostravici za nádražím (Ostravice - konečná) a autobusovou zastávkou vpravo do kopce. Po 200 m odbočit vlevo pěšky nebo vpravo autem.

VLEVO: 300 m rovně k penzionu Florián, projít oploceným areálem penzionu ke sjezdovce. Penzion je otevřen včetně restaurace.

VPRAVO: 500 m k mostu přes potok, pak hned vlevo zpět dolů a po 300 m přes chatovou osadu vpravo ke sjezdovce - parkování na kraji louky zdarma.

Doporučujeme sněhové řetězy, případně zaparkovat v Ostravici u nádraží.

terén 0cm
 sjezdovky 0cm

teplota vzduchu o
 lyžařů na svahu
 čekání min:sec 00:00
 vlek 420m jede NE
 vlek 180m jede NE

Večerní lyžování
Copyright MOSKI CENTRUM s.r.o. © 2005               l home l skiareál l ceník l doprava l foto a video l kontakty l ubytování l